Booooring…

Posted: 9. december 2009 in Bøger..., Tanker
Tags: ,

Damn hvor er der dog bare ingenting i fjernsynet…
Min kæreste ligger på sofaen og ser “Politiskolen 6” og synes den er vildt sjov…
Og det er den bare ikke…! Jeg synes den er mega plat…

Nå men jeg har da spillet lidt hjertefri og napoleon på computeren, men synes egentlig det er spild af tid..

Så nu vil jeg skære lidt frugt ud og putte med under dynen, men den bog jeg lige er begyndt på..

Har fået bogen af min svigerinde, så nu må vi se om det er noget… Hmm hmmm…

Vender tilbage omkring det med bogen senere…

Skriv et svar

