Good damn jeg er træt…!

Posted: 7. december 2009 in Tanker
Tags:

Er simpelthen så træt…

Jeg sidder på universitetet og sover… Stakkels min lærer.. Han tror sikkert at han er helt vildt kedelig, og det er han slet ikke… Det er jo ikke hans skyld at jeg kun har fået mellem 5½ og 6 timers søvn…

Nå men jeg tror simpelthen bare at jeg skal komme igang med at få flyttet den her døgnrytme.. Jeg sover alt for længe om morgenen og kan slet ikke sove til normal tid om aftenen…

Det er jo egentlig mest fordi jeg elsker at sove længe, men også fordi at jeg jo oftest har muligeheden for det… Jeg møder sent, de fleste dage, så jeg har jo muligheden for bare at ligge og dovne den til langt op af dagen…

Nu er det desværre sådan, at jeg hver mandag i dette semester, har skulle møde klokken 8.15… Og nej, jeg gider ikke at høre, at det da er et normalt tidspunkt at møde… For det er det jo ikke for mig!

Og jeg sidder nu her og sover henover min computer…

Og har ondt af mig selv…

Bare lidt…

Har heldigvis cacao…

Skriv et svar

