Jule-angst

Posted: 6. december 2009 in Tanker
Tags: ,

Hvis jeg ikke har gjort det klart før, så elsker jeg min kæreste over alt på jorden…
Han er det vigtigste i mit liv og jeg orker faktisk ikke at tænke på hvordan mig liv ville være uden ham…

Han er den bedste kæreste i hele verden og en af de ting han er rigtig god til, er at finde gaver…

Hver gang jeg har haft fødselsdag eller vi har fejret jul har jeg fået nogle vildt gode gaver af ham og det ligger ret meget pres på mig…
Mest fordi jeg er elendig til at finde gave til ham.. Hver gang!!

Og nu kommer vi til kerne; jeg har købt julegave til min kæreste.. Som jeg fortryder!! Hva fanden gør man ved det..?

Jeg ved ikke hva fanden jeg skal gøre, for jeg er ret sikker på at jeg ikke kan bytte den og få pengene tilbage….

Og hvis jeg får pengene tilbage, hva fanden gør jeg så? For jeg ved jo stadig ikke hva fanden han skal ha… Åhhr hvor siger jeg fanden tit…

Vil jo for helvede bare gerne ha en god jul og en god jul hvor han ved hvor meget han betyder for mig og hvor jeg giver ham en gave som han bliver glad for…

Han fortjener det jo virkelig!!!!

Skriv et svar

