Alene-tid

Posted: 2. december 2009 in Bøger..., Tanker
Tags: , , ,

Jeg har været alene hele dagen…

Min kæreste tog ned for at besøge en af hans venner, fra den by hvor han er vokset op…
Så lå jeg der i sengen og var helt alene… Lagde mig til at sove og sov helt indtil kl 11… Det var skønt, men lidt trist da jeg vågnede… December skal ikke fejres alene….

Nå men jeg satte mig op og læse lidt…

Jeg har været på biblioteket og lånt de første to “Vampire Diaries” af L. J. Smith… Mest fordi jeg søger efter noget nyt at læse… Og det skal helst være lidt hen af Twilight… Men hvem prøvede jeg at narre, det ser altså ikke ud som om der er noget lige så godt som Twilight…

Ej det jeg har læst indtil videre har faktisk været okay… Synes helt klart at Stephenie Meyer skriver bedre, men det er vel en smagssag…

Og så lige en strøtanke… Hvorfor er der ikke nogen der læser min blog eller kommenterer den… Jeg er sku nok ikke så spændende… Hmm…

Skriv et svar

