Leonard Cohen, regnvejr og chokolademousse…

Posted: 27. november 2009 in Uncategorized
Tags: , ,

Sidder og ser det sidste afsnit af Scrubs…

Det er egentlig hyggeligt.. Hvad der er endnu hyggeligere, er at min dejlige kæreste er gået i fakta for at købe chokolademousse og flødeboller til mig..
Ved ikke hvorfor, men jeg fik pludselig helt vildt lyst til begge dele… Uhmm….

Nå men fik ham sendt ud i regnvejret… Og hva kommer han tilbage med; flødeboller…

Og øhh undskyld, men hvor helvede er min chokolademousse?!!!!

Nå, overlever nok… Især hvis jeg får lov til at høre Leonard Cohen senere… Hmm… Er det kun mig der synes at Leonard Cohen og regnvejr passer godt sammen…

Nå, det var nok af mund-ævl…

See ya!

Skriv et svar

