Dårligt vejr giver altså nogen gange dårligt humør…

Posted: 27. november 2009 in Uncategorized

Har fået den værste start på dagen… Regnvejr…

Det skal lige siges at jeg godt kan lide regnvejr, især når jeg er indenfor…
Men her i dag, på vejr op på universitetet, hadede jeg VIRKELIG regnvejr…
Jeg var sent på den og gik i vådt og dumt vejr… I ca. 3 min.. Og så var mine fødder gennemblødte.. Ja, et er selvfølgelig sådan at jeg kunne ha taget gummistøvler på, men det gjorde jeg så IKKE!!!

Jeg har i forvejen en allergi-et-eller-andet i øjnene, og må ikke bruge make-up… Så tøj og fodtøj, skal altså være i orden, når man ligner noget der er løgn i hovedet…

Nå men nu sidder jeg så på uni… Med våde fødder… Og dårligt humør… Og lytter til et fordrag med Rune Gade… Og det er faktisk spændende…

Det hjælper lidt på humøret…

Kan være jeg blogger igen senere… Hvis jeg er i humør til det… 🙂

Skriv et svar

