Bøger

Posted: 25. november 2009 in Bøger...

Jeg elsker at læse og jeg har læst mange bøger i mine 23 år…

Jeg ville faktisk ikke engang have noget imod at blive kaldt en bog-orm… Jeg synes der er så mange fantastiske bøger på markedet og der er nogle skønne forfattere, der kan skabe et univers som man kan forsvinde i…

Jeg har det lidt sådan at jeg har nogle bøger som jeg læser i perioder og når jeg fx falder for en forfatter, så læser jeg ikke andet end den forfatter i en periode…

Jeg var, da jeg var yngre, helt vild med Harry Potter-bøgerne… J. K. Rowling skabte et fantastisk univers og en verden man kunne forsvinde i…

Da jeg blev ældre holdt jeg op med at læse dem, og hoppede en overgang over til krimier og spændningsromaner a la Liza Marklund, Dan Brown Steig Larsson og Henning Mankell…

Lige nu er jeg inde i en Twilight-periode, ja det har jeg sådan set været i i et godt stykke tid… Jeg elsker den verden som hun har skabt og jeg er åbenbart ikke den eneste…
Bøgerne indeholder alt det som en bog skal.. Spændning, humor og kærlighed… Ohh den kærlighed..
Det er nok de bedste fantasy-bøger jeg længe har læst… Mine favoritter er Formørkelse og Daggry som de hedder på dansk…

De er de bedste fordi det er dem, der er mest voksne, og dem hun har skrevet sidst… Dette synes jeg har gjort at hun har udvidet jendes skrivestil og hun er blevet mere sikker…

Stephenie Meyer er simpelthen en fantastisk forfatter…

Læs disse bøger.. Det mener jeg virkelig…

Skriv et svar

