New Moon…

Posted: 21. november 2009 in Film, Tanker

Nå men så var jeg inde at se New Moon igår…
Må indrømme at jeg er ret imponeret.. Skuespillerne gjorde det godt, på nær lige en enkelt scene eller to med Kristin Stewart, som jeg ikke var så vild med…

Taylor Lautner, som spiller Jacob Black, var fantastisk… Uhmm…
Han så fantastisk ud og begyndte næsten at savle, da han tog hans t-shirt af på et tidspunkt… Uhmm… Fandt dog hurtigt ud af, at jeg ikke var den eneste…

Da han rejste sig op og i smed trøjen, brød helvede løs… Den store sal var fyldt med piger der skreg…
Han så fandme også godt ud!!!!

Jeg elsker min kæreste og synes at han ser fantastisk ud, men han har godt nok ikke sådan en overkrop…

Nå men skøn film… Har lyst til at se den igen…

Skriv et svar

