What to do…

Posted: 13. november 2009 in Tanker

Har i dag haft den længste dag…ever…
Har haft undervisning til kl 17 og det kan altså være ret så hårdt, især når man har en virkelig træls lærer…
Det bliver ikke bedre af at man har om feminisme og køn…

Jeg siger ikke at feminisme er en dårlig ting, det gør jeg virkelig ikke… Problemet er bare at jeg hverken går ret meget op i køn eller feminisme…
Jeg er nok bare mere interesseret i ligestilling end jeg er i feminisme… Jeg synes da klart at kvinder skal kunne stemme og gå på universiterne, blive jagerpilot og have lov til at få en karrierer frem for børn… Men jeg synes bare at mænd så samtidig skal det samme…
Jeg er nok bare af den mening at vi er lige meget værd…

Nå men angående køn, så tænker jeg nok mest at det da ikke kan være så spændende en diskution..
Om man er til mænd eller kvinder.. Om man er mand eller kvinde.. Er det ikke ens eget valg…?

Nå men da min laaange skoledag endelig var slut, blev jeg hentet af min dejlige kæreste.. Vi tog så i Bauhaus og købte en vasketøjskurv og jeg gik og følte mig ret meget som “familien danmark”, bare lige uden en skrigende unge…

Nå, kom hjem, spiste en sund og nærende aftensmad bestående af pizza… Ja ikke så sundt og langt fra det vi oftest plejer at spise, men jeg var simpelthen så træt…

Hmm… Har læst mine gamle blogs og hørt musik… Og tænkt tilbage…
Der er sket meget siden jeg skrev min første blog, for to år siden…

Nå, tror jeg vil smutte i seng.. Skal godt nok ikke noget imorgen, så måske skulle man lige se Twilight..?

Sov godt folkens…

Skriv et svar

