Hvor lidt kan man lave i løbet af en dag…?

Posted: 11. november 2009 in Tanker

Ja okay, jeg har da fået lavet lidt i dag.. Jeg har fx startet denne blog!

Men helt ærligt, udover det har jeg intet lavet.. Jeg stod op kl 12 eller sådan noget og har så ellers brugt det meste af dagen på sofaen..
Jeg ved godt at jeg har været syg siden i fredags, og at jeg stadig hoster helt vildt, men men… Synes nu godt jeg kunne ha lavet lidt alligevel..

Okay, jeg er så så heldig at jeg kun er gået glip af 1½ times undervisning, så det er ikke der min dårlige samvittighed ligger begravet..

Det bunder nok mest i at jeg burde ha læst lektier, eller fået noget frisk luft eller i det mindste læst lidt i New Moon…
Der er altså noget galt når jeg ikke orker at læse New Moon…
Tror jeg ender min aften med at læse lidt i den…

Sov godt alle sammen, og hvis i har overskud til det; så bed for at jeg får lidt mere….overskud….

Skriv et svar

