Café Carma…

Posted: 3. maj 2012 in Mad
Tags:,

I går aftes var jeg på Café Carma med mine veninder og det synes jeg lige i sku høre om.

image

Jeg fik en Carma Chicken Club og en lille cola. Jeg kom af med 120,- for begge dele, hvilket jeg synes var okay.
Jeg er kommet på Carma mange gange før og holder nok ikke op med at komme der.
Det er der to grunde til:
1) De har studierabat (nævn det når du bestiller)
2) Der er rigtig god plads, så du kan snakke i fred og ro.

Deres kaffe, latte og cacao er fin og det samme gælder maden.
Jeg ville dog ønske, at jeg havde bestilt en Carma Burger istedet, for de fejler altså ved at kalde det jeg spiste for en sandwich.
Det var en bolle, masser af salat, tre stykker kylling og ét stykke bacon. Men som i kan se billedet, så er den ikke samlet som en sandwich. Der er ingen smørrelse på over -og underbollen og sandwichen var ikke samlet, hvilket muligvis er kulinarisk udfoldelse, men ikke noget for mig.
Mine pommes frites var gode, sandwichen var ooookay. Du sagtens besøge Carma og få et godt måltid, men forvent ikke en noget ud over det sædvanlige.

Skriv et svar

